Paylaşım : BGR Filo    27.05.2020 0 Yorum

Peugeot 301 Filo Kiralama

Türkiye’de otomotiv sektörü büyük bir Pazar payına sahip bu pazar payının içinde %11’lir oran araç kiralamaya ait. Firma olarak bizler bu sektörün içinde 205 yılında dahil olduk. Hizmet sektöründeki varlığımız 12 yıla dayanmaktadır. Sektör içindeki yenilikleri takip ederek özelikle müşterilerin talepleri doğrultusunda gerekli büyümeleri sağladık. %40 oranında bir büyümeden bahsediyoruz. Buda sizlere daha iyi hizmet vermek için her aman yenilenme içerisinde olduğumuzu göstermektedir.

Tarihçemiz

2008 yılında bilişim ve teknoloji ile sektöre giriş yaptık. Bu alanda birçok projeye imza atmayı başardık. 2015 yılında otomotiv sektörüne giriş yaparak araç kiralama hizmetini dijital ortama taşıdık.

Ülkemizde büyük bir pazar olduğunu söyleyeceğimiz otomotiv alanında araç kiralama hizmeti veren şirketler bu pazarın %11’ni oluşturmakta. Son dönemlerde ise oldukça revaçta olan bir hizmet. Birçok şirket maliyetlerini düşürmek ve daha güvenli hizmet almak için araç kiralama yoluna başvuruyorlar.

Sektörü içinde hizmet veren şirketlerden biri olarak bizlerde sektöründeki açıkların farkında olarak neler yapabileceğimizi değerlendirerek daha kaliteli ve daha iyi hizmet sunmak için %40 oranında bir büyümeye gittik. Böylelikle bizlerle çalışan ve çalışmak isteyen müşterilerimiz için hizmet ağımızı da genişletmiş olduk. Türkiye’nin 81 iline araç kiralama hizmeti sunabilmekteyiz.

Sizlere Nasıl Hizmet Sunuyoruz

Araç kiralama hizmetinde standart nedir? Kendinize bir şirket bulursunuz. Şirketin hizmet verdiği araçlardan beğenirsiniz. Sözleşme yaparsınız. Aracı kiralamış olursunuz.

Bizde durum nasıl?

• Türkiye’nin yer yerinden bize ulaşabilirsiniz,
  • Peugeot 301 filo kiralama gibi sitemizde mevcut olan araçları inceleyebilir birini seçebilirsiniz,
  • Farklı bir araç kiralama talebiniz olması halinde bizlere iletmeniz yeterli. Arazi aracından otobüs, minibüs kiralamaya kadar her model ve her renkte aracı kiralamanızı sağlıyoruz.
  • İster ofisimizden, ister internet üzerinden sözleşmeyi yaparız,
  • Aracı isterseniz teslim alabilirsiniz isterseniz size ulaşılmamız için adres verebilirsiniz.
  • Kiralama hizmeti boyunca bizlere 24 saat ulaşabilirsiniz,
  • Dijital hizmet sunumu sağladığımız için her türlü destek size verilmektedir.
  • Anlık sorunları çözmenizden, araçların bakım servis işlerine kadar bizler her zaman hem dijital ortamda hem de bir telefon kadar yakınınızda olmaya devam ediyoruz.

Hangi Araçları Kullanıyoruz

Peugeot 301 filo kiralama yapabilmektesiniz. Ekonomik araçlardan biri. Tüm araçlarımız ekonomik olarak sizi rahatlatacak özelliklere sahip. 2019 model araç seçenekleri içinde yer alıyor.

Peugeot 301 filo kiralama hizmetimizde dilerseniz şoförlü dilerseniz şoförsüz bir şekilde kiralama yapabilirisiniz.

Sitemizde birçok aracın olduğunu göreceksiniz. Sizin ihtiyacınızı karşılayacak özellikte araçlardan dilediğiniz seçebilirsiniz. Peugeot 301 filo kiralama 1,5 motor, diezel olma özellikleri nedeniyle sıklıkla tercih edilen bir modeldir.

Uzun vadeli kiralama hizmetimizden dilerseniz günlük kiralamaya kadar farklı seçeneklerden faydalanmaktasınız. Bir de kampanya fiyatlarımızı inceleyebilirsiniz.

Nasıl Hizmet Sunuyoruz

Firma olarak önceliğimiz sizin güvenliğiniz. Araçların her birinin bakımları yapılmış kontrole dilmiş bir şekilde sizlere teslim edilmekte. Dijital ortamda kontrolleri sağlandığı için en ufak sorunlar için size uyarı verilmekte. Bu sayede emniyetli şekilde araç sürüşünü sağlamaktasınız.

• Hasar yönetimi hizmetleri için web sayfamızdan ve çağrı merkezimizden bize her zaman ulaşabilirsiniz.
  • Yedek araç talep etmek istediğinizde Ankara içinde olanlar için 24 sata içinde Ankara dışındaki müşterilerimiz için 48 saat içinde geçici olarak araç tein etmekteyiz.
  • Araçların lastik değişimi mevsimlere göre uzman teknisyenlerimiz tarafından zamanında yapılmaktadır.
  • Araçların periyodik bakımları için web sayfamızdan ve çağrı merkezimizden yetkili servisle ulaşma şansınız bulunuyor. Randevu alarak aracın düzenli bakımını yaptırma imkanınız bulunuyor. Bizler bakım zamanı sizlere hatırlatma yapıyoruz.
  • Araca ait vergilendirmeler tarafımızca yapılır. Size düşen aracınızın keyfini sürmektir.

Kampanyalarımız

Peugeot 301 filo kiralama işlemine başlamak istediğiniz zaman kampanyalı fiyatlarımız üzerinden aracınızı ya da araçlarınızı daha uygun fiyatlara kiralama imkanı da yakalamaktasınız. Firma olarak her zaman önceliğimiz kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyeti oldu. Bu amaç doğrultusunda hizmetlerimizi uygun fiyat seçenekleri içinde sizlere ulaştırmaya devam ediyoruz.

Bizlere Nasıl Ulaşırsınız?

Bizlere ulaşmak için tercih edebileceğiniz birkaç seçenek bulunuyor. Çağrı merkezimiz bunların başında geliyor. Ayrıca web sayfamız üzerinden de iletişime geçebilirsiniz. Merkezimiz Ankara’yı ya da şubemiz İstanbul’u da ziyarete edebilirsiniz.